Mervedefne54 Balkizim6535 çok zor ben şimdi yorumlara baktım da tokat attı demissiniz ben normal tartışma sanmistim eli kırılsın sende ona vursaydin keske
Balkizim6535 Mervedefne54 vursam daha çok sinirlenirdi. Eskiden de öfke problemi vardı. Evet çok iyi bi baba. Asla hiç bseyimizi eksik etmez ama sinirlenince gözü dönüyo
Balkizim6535 Fatmanur68 ben susmayı tercih ettim. Üstü kapalı anlattım anneme. Çok şükür ailem arkamda oda bunun farkında o yüzden it gibi yalvarıyo
Denizezgi Balkizim6535 yanlışın var. O tokattan sonra sen gitmeliydin bşr sağlık ocağına. Darp raporunu almalıydın bacım. Boşanmasan da lazım olur.o kim köpek be sana vuruyor. Gaz vermiyorum tam olarak böyle. Sen bir evlat vereceksin o sana vuracak yok öyle şam baba
Balkizim6535 Denizezgi Van’ın Erciş ilçesinde yaşıyorum bırak sağlık ocağını doğru düzgün hastane yok. O saatte dışarı çıkamazdım sabahta sakinleşmiştim pişman da olunca bi şans daha verdim gitmedim. Ama hiç konuşmadım da
Tazeanne0134 Balkizim6535 sakin ol canım Rabbim yardımcın olsun inşallah ne diyim aklı başına gelir en kısa zamanda
galadriel Balkizim6535 benim eşiminde de öfke kontrol problemi var ama bu güne kadar bana el kaldırmadı.Gider duvarı yumruklar demem o ki öfke problemi var diyip kendinizi avutmayın tokat atması ciddi bi olay devamı gelir.
betull1 Balkizim6535 inanirmisin çocuk olduktan sonra bizde de aynı duruk ise gidiyo geliyo hep elinde telfn sonra da düşer yatar hiç bizle alakasi yok resmen ama sabr ediyorum bakalım sonu nereye varacak yine senin kocan vurrduktan sonra pişman olmuş ağlamış benim kocam onları bile yapma misti Allah hepimizin yardımcısı olsun
Balkizim6535 betull1 bende sabrettim. Ama dün ptladım artık. Kadının sesi kulağımda sanki,alay eder gibi konuşması. Allah evlatlarımız için sabır versin bize bakalım nlcak
Wish Balkizim6535 Allah yardımcınız olsun çok üzüldüm durumunuza😔 Gece gündüz bebeğiyle eviyle uğraşan bir kadın bence bunu hiç haketmez
Aysgl24c Balkizim6535 tek sinirlendiğiniz konu akşama kadr tek çocuk bakmak değilde size attğı tokat olsn o tokatın sonu gelir gibime geliyr türk filmimi çevirdiniz ewde.yok ağlamış yok asarmış şaka gbi kaç yaşındasınız allah aşkına
Balkizim6535 Aysgl24c dalga mı geçiyosun kardeşim sen yalan borcum mu var benim sana. İşine gelmiyorsa yazma kendi işine bak silah dayamadım başına gel yorum yap diye !!!!
Shrkrkls Cocuk olduktan sonra bişiler oluyor bunlara zaten tipik babalık sendromu bizimkinde de vardı gecti hemen gitme zamanla gecıyor.Saddce sorumlulık ağır geliyor. ama genelde yük kadınlarda ne yazıkkı
Balkizim6535 Shrkrkls bütün sorumluluk bendeyken ne ağır geliyor bilmiyorum ki bez almak mı yaptığı başka bsey yok nasılsa