Merhaba sezeryan yapalı 6 ay oldu 2 gun once akıntım turuncu renk geldı 1 gun boyunca sonra iki gun duzeldi şimdide kahverengi gelmiş ama diş kiri kadar, dünden beri kasıgım agrıyor adet olacakmışım gibi acaba adetim mi başlayacak ? Hep böyle sadece leke gören oldu mu buda adet sayılır mı? Bide tatile gidicektim 2 gun sonra sökülsem çok yogun görür müyüm