14 aylık kızıma köyde kene yapıştı babyton markasının koruyucu spreyini kullanıyorum sıkmıştm sıkmadığım yere yapışmış şükür hastanede hemen çıkardılar şunu sormak istiyorum siveno markasınında kene sinek kovucuyu da aldım ama 2 yaş üzeri diyor öncesi kullanan Var mı acaba bu arada babyton çok çok memnunum onuda denemek istemiştim ama yazıyı aldıktan sonra farkettim