Arkadaşlar merhaba, bebeğimin hipoplastik sol kalp sendromu var doğduğundan beri 2 ameliyat geçirdi servise çıkma durumu söz konusu olduğunda yanında sadece annenin kalmasına mı izin verirler? Bebeği kalp hastası olup ameliyat sonrası servise çıkan var mı acaba aranızda merak ettim süreci