Themom_ bu pantolonlara bayılıyorum resmen her rengini giyiyorum eşofmandan daha rahat, cocukla parka çıkarken üstüne Bi tişört giyiyorum spor oluyorum, düğüne vs giderken gömlek giyiyorum ayakkabı ile kombinleyince harika sık bir kombin oluyor. En sevdiğim pantolonlarım bunlar artık.