kubrakaradumann Kızlar oğlum 7 aylık olmak üzere çişini daha az yapmaya başladı gibi gün içinde eskisi gibi sık bez değiştirmiyorum ama karnı doyuyor eminim büyüdükçe azalması normal mi?
momas kubrakaradumann 7. Aydan sonra ek gıda alımı arttığı için azalıyor ama bol su içirin günde 1 bardak içsin
yyebb1 kubrakaradumann bizde 8 aylık olucaz oğlumda daha az yapıyor bir doktorun yaZısına denk gelmiştim bu aylarda artık çiş saymamıza gerek yokmuş doymasıyla ilgili değil diye okumuştum
yaseminmetehanahmet kubrakaradumann Bizde 3 aylık olduk gene dolu oluyor ama aşırı değil İzmir’de yaşıyoruz terle mi atıyor acaba çok terliyor kafası falan su içirsem mi sizce bir çay kaşığı falan
kubrakaradumann busecnc ben mesela saat 11.30 gibi değiştirdim bide az önce kaka yaptığı için bezini açtım 3.30 saatte hiç çiş yapmamış
rumeysa0610 yaseminmetehanahmet doğru mudur acaba bizde aynı sorunu yaşıyoruz 8ay7gunluk oldu rahatsız mı diye düşündüm bende mama icmiyor anne sütü ek gıda suyunda çok içen birisi değil ben veriyorum ama
kubrakaradumann yaseminmetehanahmet yazın içirilebilir bence ya su bu ne zararı olabilir fazla olmadığı sürece
kubrakaradumann rumeysa0610 benim oğlumda çok içmiyor ben veriyorum bardakla verirsem içiyor ama her yerini sırılsıklam ediyo suluktan içmiyor ucunu ısırıyor onu oyuncak sandı galiba siz nasıl yapıyorsunuz
rumeysa0610 kubrakaradumann valla ben deneye deneye alıştirdim sayılır suluga yine çok isteyerek içmiyor ama azda olsa içiyor sık sık teklif ediyorum
balkizlar kubrakaradumann 6. Haftadan sonra çiş sayısı önemli değil… ama su verin ek gıda da yiyorsa havalar da sıcak