esraa_20 düzenli kullanmama rağmen arada aklıma geliyo test yapıyorum bende aynı şekilde olmamak iyi mi bilmiyorum doktora gittim olmaman normal emzirdiğin için dedi ve emzirme bitene kadar olmama ihtimali varmış hormonlardan dolayı ama düzenli adet olmak istiyorum sinir Sitres yapıyo bende olsam rahatlarım diye düşünüyorum