nazts01 Bebeğimi bugün hastaneye götürdüm doktor kalça kemiği geriliği olduğunu söyledi geçmeyecek bişiy değil dedi başınıza böyle bişiy geldi mi hiç nasıl ilerledi süreç
edaylis Bize de öyle söylemişti 1 en fazla 2 ay sonra geçer dedi yapcak bişey yok sanırım bir şey demedi