atarepla Bebek odamız var ama ayırmak içimden gelmiyor açıkçası. Neden ayırmak zorundayız odayı? Oğlum 9.5 aylık. Genelde 1 yaşta ayırın diyorlar.
Pamukhanim_ atarepla 7 buçuk aylıkken ayırdım oda bizde rahat ettik uykuları uzadı normalde gece uyanır yarım saat uyanık kalırdı her uyanmada şimdi 1-2 defa uyanıp ekip geri uyuyor yatak daha rahat geldi sanırım
denizalismom atarepla ben 7 aylıkken ayırdım . İkimizde rahat ettik çünkü oğlun en ufak sese uyanıyordu. Sabah işe gittiğimiz için alarm sesine hemen kalkıyordu. Şuan çok rahatım
Themom_ atarepla 25 aylık ayırmadım, ayırmayacağım da henüz. Çünkü ben mutlaka her gece arada uyanıp nefesini kontrol ediyorum bazen yanımda yatırıyorum. Biraz daha kendini ifade edebilsin öyle ayırmayı düşünüyorum
hellobeybi atarepla 16 aylıkken ayırdım ben daha erken de olabilirdi aslında. yani buna çok büyük önem atfetmiyorum ben. ayrı odada da olsa ağlaması başlamadan yanındayım :) hemen yan odamızda zaten annelikten midir nedir uyurken bile kulağım onda hep hiç sorun yaşamadık. ayırdıktan sonra daha kaliteli uyuyor. illaki sesten rahatsız oluyordu. bizde artık ses yapmayacağız diye zorlanıyorduk. yani iyi oluyor bence.
atarepla Peki bebek telsizi filan koyuyor musunuz yoksa ağlasa duyarız diye koymadınız mı? Ben duyamam diye de korkuyorum Aslında karşılıklı odalar ama evham yapıyorum
organikirmik atarepla ayırmak zorunda değilsiniz, 1 değil 2 yaş bana daha sağlıklı geliyor. Yorumlardaki gibi anne mutlu çocuk mutluysa sorun yok ama yazdığınız kadarıyla siz mutlu olmayacaksınız çok da bir anlamı yok
cudana 6,5 aylıkken ayırdım iki aydır böyle aşırı mutlu ve konforluyuz. Kamera var iki tane. Birinin şarjı bitse telefondan açarım. Zaten hemen duyarım odalar karşılıklı.
emiyomu atarepla 2 yaşında ayırmadım 3 yaşına kadarda ayırmayı düşünmüyorum. Bir iki kere gece uyanıp kustu yanında olmasam allah korusun bişi olabilirdi