kubrayaman yani bebek hastayken düzenin derdine düşüp ağlamak biraz üzücü olmamış mı 🥹 Biz de hasta olduğumuz zaman iştahımız kapanıyor uykularımız bozuluyor onlar bizden kat kat daha savunmasızlar çok normal değil mi bozulması? İyileşsin de düzelir geri merak etmeyin