Kızlar bebeğim hastaydı ishal vardı bir iki gün de ateşli geçirdik. Şuan ishali az ateşi yok. Yemek yemek istemedi bu süreçte 4-5 gündür çok az beslendi. Sürekli uyuyor hiç kalkıp gezmiyo hep yatıyo ve halsiz. Dün gece acilde iki tane serum takıldı bugün yine öyle. Ne yapabilirim ne yediysem ne içirsem enerji olur. Dişten de böyle olur mu ki. Hiç hali yok öylece yatıyor🥺😞😞😞