Bnsu14 lisans eğitimi almayıp, eğitim fakültesi mezunu olmayan ya da pedagojik formasyonu olmayan hiçkimse öğretmen değildir. Anca oyun ablası falandır. Ya merak ediyorum avukat falan varsa aydınlatabilir mi? Öğretmen olmayanın öğretmenim demesi, mühendis olmayanın mühendisim demesi suç sayılmaz mı? Herhangi bir diplomaya sahip değiller neticede.
Bu arada 18 bin normal ortalama bir fiyat