Selam sizlere bi soru sormak istiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim benim oğlum 2 yaş 11 aylık tuvalet eğitimine başladık kendi söylemiyo zaten ben sürekli götürüyorum o zaman yapıyo yada çoğu kez üstüne yapıyo söylemiyo kakasını bile üstüne yapıyo neyse güzellikle anlattım oğlum kokuyo burası falan diye şimdi de tuvalete oturuyoruz yok diyo geliyo halıya çiş yapıyo yada koltuğa çiş yapıyo götürüyorum yok diyo geliyo koridora yapıyo gülüyo neyse bağladım sonra bez bu böyle olmiycak deyip bezi kendi açıp halıya çiş yapıyo ha bu arada hiç kızmadım oyuna dönüştürdüm ödül yaptım ama yok yani iyi bi gelişimci arıyorum bar mı ankarada önerebileceğiniz bir yer