Arkadaşlar 15 aya yeni girmiş bir oğlum var, herşeye ağlayan bir çocuk olur mu ? Gittiğim yerde burnumdan geliyor herşey eve geliyorum.. hep onun istediği olsun istiyor.. siz de de böyle mi ilk bebeğim olduğu için bilmiyorum bu davranışlar sergileyen çocupu olan var mı ? Sabrediyorum sabrediyorum 😅