buket61_ klima bize doktorumuz açmamızı tavsiye etti, bebeğin üstüne doğru gelmesin, 24-25 derecede sabitleyebilirsiniz dedi ve sürekli cam açarak evi havalandırıyoruz bazen klima açıkken camı da açık bırakıyoruz. Bu şekilde uykuları da uzun oluyor, 30 derece çok çok sıcak 🥹