arker biz de öyleyiz sakıncası yoksa si neden mamaya başladınız? Yetmediği için mi? Bana da yetmiyor gibi geldi ben de öyle başladım ama içimde hep bir vicdan sağımla artırmaya mı çalışsam acaba diye. 4.ay atağı yüzünden meme reddi var çünkü keyfi ne zaman isterse o zaman emiyor istemezse ortalığı yıkıyor memeye yatınca. Bazen 5-6 saat emmediği oluyor mecbur mama veriyorum siz sağıyor musunuz