İlk bi kaç ay önce bı kaç gün kasinmaa acayip kaşınıyor du içide kıpkırmızı di yanma yoktu eczaneden fitil kullandım kaçtı bu seferde ya idrarda yazma biraz kaşıntı var akşam acile gidim görüneyim onlarda sadece bi fitik vericekler deilmi. Neyden oluyor bilmiyorum da