Bnsu14 Bugün bir kresle görüştüm ocak zammı sonrası aynı oranda aylık zam yapıyorlarmş her kres boyle mi
kckkz- Bnsu14 hepsi yapmıyor ama genel olarak bunu başta söylüyorlar. Benim kreste söyledi çok az bir zam yapabiliriz gibi konuştu ama yapmadi
Dmt-01 Bnsu14 maaşlara aylık zammı geliyormuş ki?Bizim kreşimiz geçen yıl sadece asgari ücrete zam gelince zam yaparım demişti.Oyüzden sadece ocak ayında yapmıştı.Ama bu yıl ocakta zam yaparken temmuz ayında yine zam yapacam demişti
Dmt-01 Bnsu14 yani genel olarak çalışan personele asgari ücret verdikleri için sanırım asgari ücrete zam gelince zam yapıyolar.Bize her yıl ocakta kesin zam var.sonrası tamamen şans