Aselduru88 basın sağ olsun yargılanacak bir şey yok seni yargılama hakkına da hiç kimse sahip değil biz bugün yargılarız yarın Allahta bizi aynı şeyle sunar o yüzden böyle şeylerle asla kimse kimseyi yargılamaz, sigara konusuna gelirsek gebelikte sigara ve emzirme döneminde sigara önerilmıyor ama maalesef ki ben de sigara kullanan bir anneyim ilk üç ay içmedim sonrasında geri başladım gebelik öncesi sigara içiyordum zaten zararı olur ya da olamaz diyemem ben keyfi bir nedenle içmeye başladım sağlık açısından bir şey konuşma hakkım yok kiminin bebeği çok sağlıklıdır hiçbir şeycik olmaz kiminin bebeği de annesi o kadar sağlıklı beslenir bir şey olur o yüzden bir şey diyemiyorum sadece tek kötü alışkanlığımz sigara olsun benim arkadaşım şu an emzirdiği çocuğu var kız rakı içiyor rakı içerken o ara bebeğini emziriyor yani baktığın zaman çocuğu turp gibi maşallah o yüzden hiçbir şey diyemiyorum hiçbir şekilde yorum yapamıyorum bu konuda az içmeye çalış sigara içiyorsun diye de lütfen anne sütünü kesme anne sütünü ver