Arkadaşlar biz puset olarak joie ı snug kullandık bebeğim büyüdü oto koltuk almam gerekiyor. Pusetimizi diğer pusetlere göre daha güvenlikli olduğu için tercih etmiştik ama bebeği çok sarmaladığı için aşırı terletiyordu. Teri soğuyup hastalanacak diye aklım çıkıyordu doğru düzgün bir yere de gidemedik bu yüzden. Oto koltuğundada bu sorunu yaşamak istemiyorum. Terletmeme konusunda memnun kaldığınız koltuklar var mı acaba ?