kubyus ilk beş ay hiç vermedim zaten kış bebeğidi beşinci ayda ufaktan tadına başladık vermeye çalışıyorum ama içmiyor sürekli su teklif ediyorum ama almıyor on cc falan ancak içerse içiyor veriyorum yani tabii ki ictigi kadar vermiyorum desem de yeridir de