İki yıl önce yazılmıştık. İlhan varank’ta yapılacağı söylenmişti ama çok fazla talep olup hastane yeterli kalmayınca bölge hastanesinde yaptırdılar. Genel anesteziyle oldu. Doktor ismini hatırlamıyorum. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Kıyafet veriyorlar asasına kadar. Odalar süslenmişti ve 2’şer kişilikti.