aysenurzg 2 ay 24 gün önce normal doğum yaptım . Korse kullanmadım sadece ilk zamanlar da şal bağladım sıkıca karnıma . Kimse dememişti korse bağlamam gerektiğini o telaşlada aklıma hiç gelmedi . Şimdi kullanmaya başlasam sizce etki eder mi ?
SenaBetul aysenurzg olur canım ben de ilk bağlamadım rahatsızlık geçirdim canım çok acıyordu 40ım çıkınca taktım korse
Kubraatlas aysenurzg ben 5 yada 6. Ayında kullanmaya başladım yanlış hatırlamıyorsam gitti karnım 1-1,5 ayda bide ben daha adet olamadım onun da şişkinliği var siz oluyorsanız eğer daha çabuk toparlar
ebrugnd Ikrazumra19 ne kadar geç başlasada latex olanların faydası oluyor mu cidden ben normal korse kullandım ama fazlasını pek göremedim