Benim bebeğim de ilk 4 ay birer kilo alıyordu daha sonra4.aydan 7.aya kadar toplam 800 gram aldı. Doktorda her ay 1 kilo bir kilo alsa dev bir bebek olur böyle az alır dengeler demişti. İnternette ayda 500-600 gram yazar bu aylarda bnmki 200 gram almıştı sorun değil sağlıklı olsun da boyuda ilk 3 aya göre uzamadi. Ayda 1 cm ya var ya yok