ahuu4_ ışık tutup takibine baktı. Bir de 1 hafta yoğun bakımda yattığı için sinirlere bakılmalı dedi damla damlatti 5 dk sonra tekrar damlatın dedi damlattik. Doktor Kafasına birşey taktı elinde mercek gibi şeyle gözün arkasındaki sinirlere baktı oğlum ağladı tabi biraz ama kucağıma alınca sustu hemen. Yoğun bakımda kalanlara mi bakılıyor hepsine mi bakılıyor bilmiyorum hiç 🤷🏻♀️ 3 aylıktı , yoğun bakımdan taburcu olurken rutin göz muayenesine götürün 3 aylıkken dedi o kadar