1904 biz yaşadık, öncelikle çok ağlamaktan falan olmuyor içiniz rahat olsun, bebeklerin karın kası dıştan göbek deliğine doğru kapanarak ilerlermiş, geç kapanacak çocukta ağlasa da ağlamasa da olurmuş, erken kapananda bir dünya ağlasa da olmazmış, bizim yaklaşık 1 aylıkken oldu, doktorumuz takip edelim 1 yaşa kadar geçmezse ufak operasyon olur ama genelde geçer ve tehlikeli değil dedi, 4 aylığız minicik kaldı ve sertleşti geçiyor yani muhtemelen 1-2 aya komple gider, içiniz rahat olsun geçecektir, sakın para koyma sert cisim bağlama vs yapmayın, kendiliğine bırakın🙏🏻 asıl soruya cevap vermemişim evet muhtemelen göbek fıtığı