Kızlar 17 günlük bebeğim, doğum kg sini yakaladı emziriyprım ama silikon uçla.. ve çok gazlı sinirliden emmiyor bile bazen. Silikon uç zaten çok problem oluyor ağlama kriz durumlarında. İlk hafta sarılıkta olunca mama başladım. Geceleri 30 cc veriyorum arada gündüz veriyorum emziriyorım biliyorum mama kötü bir şey değiş zehir değil ama silikon meme ucu + biberon korkuyorum sütüm azalır ya da meme reddi yaparsa diye.. mama versem de öncesinde mutlaka emziriyorım silikon meme ucundan fa süt az gelirmiş. Mama kullanmak normal midir? Lohusalıktam mı bilmiyorum zaten zor geçiyor günler bebek çok ağlıyor uyumuyor.. mama verince iyice vicdanım sızlıyor meme ucu deniyorum dün iki mememden tuttu kısa da olsa ama gazdan sürekli ağlıyor emme deneyemiyorum..