Anneler neler kullanıyorsunuz gaz yapıyor mu ilk aylarında aptamil vermiştim gaz yapıp yapmadığını anlamadık o yzrden 4 gün kullandı 4.5 aylığız bebelac aldım arada tadına baksın diye aşırı şişiriyor gaz yapıyor sindirimi kolay olan bildiğiniz bi mama var mı