Moralinizi yüksek tutun, kendinizi bırakmayın. Şöyle düşünün bu derdin dermanı var ve geçecek. Benim oğlum 2 aylıkken bronşiolit geçirdi(bugün tam 3 aylık oldu) 2 gün damardan antibiyotik verildi, hava tedavisi uygulandı baktık ki olmuyor hastaneye yatışı yapıldı. 4 gece hastanede yattık. Tabi ben ilk gün sürekli ağladım, kahroldum sonra gördüm ki ben kendimi bırakınca bebeğim de kendini bıraktı ne zaman ben kendimi topladım o da benden güç aldı ve iyileşme süreci hızlandı. Bu süreçte yaptığım bir hatayı da sizinle paylaşayım. Hastaneye yatmayı geciktirdik. Korktuk nedense. Ama şimdi diyorum ki keske 2 günü boşa harcamasaydık. 4 gece yatacağımıza 2 gece yatar daha çabuk iyileşirdik.