Tgbberk bende bu damladan şüphelendim tatlım bizdede kullandığımızdan beri geceleri ıkınma mevcut kaka yapanbebeğim bir türlü dolu dolu yapamıyor gaz yapınca 2 3 damla kadar kaka yapıyor ama dolu dolu değil böyle oluncada ıkınıyor ıkınmakdan uyuyamıyor ben mama diye düşünüyordum ama 1 kere verdiğim için bu kadar etkilemez diye düşündüm sonra bu forumdada d vitaminin kabız yaptığını okumuştum ordan aklıma geldi bi kaç gün vermeyip takip edicem bakalım