Burda paylaşmam saçma oldu burası bebek takip uygulaması diğerini yani hapymomu sildim tekrar yüklemek istemedim o yüzden size sorayım dedim içime Kurt düştü de daha bebeğim 5 aylık testlerden biri erken gebelik testi büyük olan onu gece yaptım 4 te bişey yok du sabah hafif bir çizgi çıkmış öyle olunca diğer kit şeklinde olan testi de yaptım ama bişey çıkmadı erken olduğu için mi gözükmedi yoksa yok mu

