eceada34 Kızım şuan 2 aylık ve uykuya dalamıyor bi türlü artık ne yapacağımı şaşırıyorum böyle durumlar da ne yapıyorsunuz önereceğiniz bişey var mı
eniyisimavi eceada34 benim kızımda 2 ay 10 günlük gündüzleri derin uykuya geçemiyor yani bırakırsam en iyi ihtimal 25 dk uyur o yüzden genelde ayağımda 1 saat uyutmaya çalışıyorum
birprens_birprenses eceada34 kucaginizda emzirip bıraktığınız da uyanıyor sa yataga yan yatırıp sizde yanına uzanın öyle emzirin uyudugunda yanından yavaşça kalkın belki o şekilde uyanmaz
eniyisimavi birprens_birprenses benim bebeğim kucağımda emip uyuyakalmayı bir ayın sonunda bırakmıştı maalesef 🥲 yaklaşık 3 haftadır da meme reddiyle uğraşıyorum gündüzleri sağım yapıyorum yani dediğiniz şeyi zaten gerçekleştiremem
birprens_birprenses eniyisimavi anladım aklıma gelen başka bir şey yok şuan inşallah kısa sürede düzelir atak haftası falan olabilir belki
eniyisimavi birprens_birprenses evet bende ilk öyle düşünmüştüm ama bi türlü geçmedi 🥲 günde bir mama takviyesi alıyordu sanırım hiç biberon kullanmamam gerekiyordu