busraylr7 Aynı şeyi bende yaşadım emzirmeye göre abiye aldım önümüzde ki ay kardeşimin düğünü var aktif emziriyorum mecbur yine o giydiğim abiyeyi giycem likralı önü kruvaze çok rahat açılıyor birde tek omuz abiye aldım fermuarı yanda tek omuz olduğu için fermuarı açınca direkt emzirebiliyorum