Miray17 bende bı kaç güne başlamayı düşünüyorum 27 aylık çevremdeki herkes başlamış ondan küçükleri bile alışmış ben bı türlü cesaret edemiyorum bide henüz kendini ifade edemiyor tek teselim evimiz bahçeli bezi cıkarıp bahçeyde vakit geçirmek lazımlık falanda almdım direk alturkada şansımı deniyicem