Kızlar kızım 10 ay 15 günlük şuan bir haftadır durduk yere ağlıyor aşırı. İştahı az uykuya zor geçiyor zorla uyutuyorum. Sürekli kucakta durmak istiyor kendi oy uyor güzel güzel beni görünce ağlamaya başlıyor 😂😂ve bana yapışıyor bazen neren böyle başına gelen var mı. Büyüme atağı mı acaba. Hiç yapmadığı şeyler.