Tazeannne98 Kızlar regl üzerinden 6 gün geçti bugun erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sonradan pozitif e dönermi geç döllenme olabilirmi
yavrupotuncek Tazeannne98 canım naptın gebelik varmı gorumcemin 9. Gün gecikmesi bugün ve bugün sabah ilk idrarı silik çıktı düne kadar hep negatifti
genc1anne Tazeannne98 ben 11 gün gecikmeyle test yapıyordum hep nefatif çıkıyordu en sonda kan tahlilinde çıktı çok düşük bir değerle öğrendik geç döllenme olmuş için rahat olsun diye kan verebilirsin
ebru3457 Tazeannne98 6 gün gecikmiş erken gebelik olsa çıkardı bence erken birde erken gebelik testi yapmışsınız kaset testlerde vs bazen çıkmayabiliyorda
gmzshn Erken gebelikte bence çıkardı ya benim adetim 1 gün gecikmişti gebelik testinde silik çizgi çıktı. Doktora gittim kan tahlillerim geç yükseldi kese çok geç gözüktü ama erken gebelik testinde pozitif çıkıyordu.
Tazeannne98 gmzshn bana da hamile olsam çıkardı gibime geliyor ama hiç 6 gün boyunca geçikme yaşamadım olcak gibide hissetmiyorum
ElifDeniz21 gmzshn Benimde değerlerim geç yükseldi 2 kat artış olmadan kesemide geçen hafta gördüm kaç haftalıkken gördünüz siz?
gmzshn ElifDeniz21 ilk kızım 6-7 haftalıkken kese gözüktü ama üstünden 3 sene geçti suan hatırlamıyorum da doktor en son bu sefer de gözükmese kimyasal gebelik diyeceğim demişti. 2.gebeliğim 6 haftalıktı hemen gözüktü