zeynep1401 38 günlük bebeğim var su hiç vermedim ama havalar çok sıcak vermem gerekiyor mu çok yazı okudum kimi verilir yönünde kimi verilmez yönünde kafam karıştı bu yüzden sizler nasıl yaptınız yada doktorlariniz bu konu hakkında bilgi verd mi
zuhalsebu zeynep1401 doktorlardan genel gördüğüm kadarıyla anne sütü veya doğru hazırlanmış mamada bebeğe yetecek kadar su var vermeyin deniyor. Ama ben ihtiyaç gördüğüm noktada verdim iki bebeğimde de. Vermenin de bir zararı olacağını sanmıyorum sadece gerek yok. Kaynamış soğumuş su verdim
Pembepremses24 zeynep1401 normalde verilmez ama havalar çok sıcak 1 çay kaşığı ver sen gene de çişin de turunculuk sarartı görürsen de ver
hepyerdeyizz zeynep1401 Verebilirsin Yani ben verdim ilkinde ikinciyede ara ara çay kaisgiyla veriyorum zaten iki çay kasigi dan fazla istemiyor . Bu konularda Bence anne insiyatfi en iyisi çünkü gözlemleyen anne ve karar annenin olmalı sağlığa yan kötü etkisi yok sonucta
SuMisalii zeynep1401 iki bebeğim de de verdim çünkü bezleri turuncu olunca ver demişti doktor. Bazen günde 1 çay kaşığı veriyordum.
eda3525 1 çay kaşığı verdim vermediğim dönemde ağzında pamukçuk oluşmuştu bir yakınımız su verirsen pamukçuk oluşmaz dedi gerçektende su verdim ondan sonra hiç pamukçuk olmadı
zeynep1401 eda3525 şu verinde kendiligindenmi geçti pamukcuk yoksa kendiniz temizledinizmi benim bebegimin dili de beyaz oldu da
minikbeyd zeynep1401 3.5 aylıktı önce 1 çay kaşığıyla başladım 2 3 günde 1 verdim anne sütü aldığı için şimdi 4 aylık günde 2 3 çay kaşığı veriyorum hergün havalar sıcak ve bence suyun yerini anne sütü dolduramaz şöyle pay biçin susadınız ve ılık süt içiyorsunuz susuzluk ihtiyacınız karşılanmaz elbette bebeklerde de böyle bence sizin ki daha küçük 1 çay kaşığı 2 3 günde 1 verin bence doktorlar hep kitaba göre konuşuyor malesef
tazeanne45 zeynep1401 doktorlar vermeyin diyor anne sütü de olsa mama da olsa 6 ay boyunca vermeyin ama ben günde 1-2 defa azar azar hemen ağzını islatacak kadar veriyorum
etkin zeynep1401 zeynep1401 ben kızım 6 aylık di verdim havalar cicakti susuz kalmasin niye çay casiginla 2.3 tama verirdim vallahi ben verdim yanın ben Bir fotoğrafı almak istiyrm nasıl ata bilirm bana gene mesaj lar nasıl gorbilirm bilmiym