Burada acilan postlardan daha once gordugum kadariyla cogu kisiye mesaj gelmisti. Bana mesaj da gelmedi. E devlette devam ediyor gozukuyordu ama artik o kisma da giris yapamıyorum cunku iki asamali giris yapmami istiyor artik. Onu da yapamiyorum cunku kimligimin çipi dustu😕 kimlik cipi lazimmis onun icin. Dolayisiyla ne mobil uygulamasindan ne e devletten kontrol edemiyorum. Paralariniz halk bankasina mi yatti? Gidip direkt subeden alabilir miyim? 2 cocugum var biri 2018 dogumlu digeri 2025 subat dogumlu. Ben ne kadar para alicam?