sduman Bugün rotavirüs aşısı yaptırmaya sağlık ocağına gittim hemşire hepsini boşaltınca ağzına geri çıkardı çoğunu aşının faydası olmuş mudur
ayshkn sduman bizimkisi kusmasın diye yavaş yavaş veriyor nasıl bu şekilde verdi bazıları gerçekten saçmalıyor 🤦🏼♀️
myangelson sduman bizim yavaş yavaş verdi hatta oğlum sevmedi ağzından çıkartıp durdu ama hemşire emzigiyle ağzına geri verdi çıkardıklarını. Yine baya yedi bu kadar çıkmasından birşey olmaz dedi ama sizin hepsini çıkarttı mi ki
sduman ayshkn daha önce hiç yapmamış nu aşıdan bide bana çıkaracağını niye söylemedin diyo doldurdurursan hepsini çıkarır tabi
gmzshn Bizim doktorumuz ağzına değmesi bile yeterli demişti. Ama benim kızım da direkt kusmustu ebe bidaha alıp bidaha yapacaksınız demişti bilmeden aynı gün içinde bidaha yaptık evde kendimiz. Sonra doktora anlattım oda ağzına bile değmesi yeterliydi dedi
myangelson sduman belki fayda etmiştir ya bizim de baya çıkarttı çünkü geri soktu hep ağzına da yine çıktı biraz tabi
gmzshn sduman özelde doktorunuz varsa bi mesaj atıp sorun ama bizim özel doktorumuz öyle dedi canım ağzına bile değmesi yeterli