Birbahargunu ben kullanıyorum tamda bu rengi 😊 ilk epey üzüldüm iade bile etmeyi düşündüm tutmuyor saçım diye ama hafif nemliyken yapmak gerekiyormuş, şimdi öğrendim harika oluyor buklelerim. Saçlarım dalgalı, ince telli bu arada. Bende airstraitte var ama ilk bu setim olsaydı ona hiç gerek yoktu. Evet harika düzleştiriyor oda ama bundaki başlıklarla da gayet güzel fön çekebiliyorum. Köpük kullanmak ve nemliyken yapmak önemli. Kurutma başlığı da çok iyi anında kupkuru oluyor saçlar.