babyyboy25 Kendisi oturamıyor sadece destekli oturuyor 5 aylık doktorum başla diyor ama önce oturması gerekmiyor mu bu şekilde nasıl olacak
hemshireanne babyyboy25 desteksiz oturmasını beklersek 9 aya kadar ek gıdaya geçmememiz gerekir😀 doktorunuz uygun gördüyse başlayın. Hiçbir bebek o aylarda desteksiz oturmuyor
etuerk babyyboy25 mama sandalyesinde zaten destekli oturmuş olacak oğlum da 5.5 aylıkken başladı ben o zamanlar destekli oturma yaptırıyordum
Eylulzeynep8 babyyboy25 destekli oturmadan başlanmaz kafasini dik tutmalı yani , desteksiz beklenirse bazı bebekler 9. ayda oturuyor
cikolataliekmek babyyboy25 Kilo sorunu nedeniyle zorunlu olarak 4. Ayda başladık o zamanlar destekli oturuyordu, ana kucağı veya babasının kucağında oturtup öyle yediriyordum. Çok şükür bir sorun yaşamadık doktorunuz uygun gördüyse başlayabilirsiniz
babyyboy25 cikolataliekmek kilo sorunu derken az mıydı yoksa fazla mı ? Çünkü benim bebeğim iri bir bebek o yüzden biraz mantıksız geldi
Karanirem babyyboy25 iri bi bebekse suan erken 6. Ay dolmadan başlamayın aceleniz yok mama sandalyesinde dik oturması lazım
babyyboy25 SuMisalii evet mantıken ben de tam oturacak sanıyorum 6. Ayda valla ilk çocuk olunca böyle oluyor 😂
SuMisalii babyyboy25 çok normal herkes ilk çocukta bi konuda mutlaka afallar. Ek gıda konusunda başarılar diliyorum zira zor bir dönem 😁 korkutmak istemem tabi ki 😊
1prensessannesi babyyboy25 başını dik tutması önemli dik tutabiliyorsa başlayın. Desteksiz oturma 8. 9. Ayı bulur ek gida için çok geç zman yani.