hepyerdeyizz 2 ay 4 günlük bebeğim için idrar kültürü vermiştik arefe günü bakteri uredi yazıyor öncede enfeksiyon geçirmişti Başına gelen var mı acaba ne yapmam gerekiyor Enfeksiyon var anlamına mı geliyor acaba ?
Deletedmom_897 hepyerdeyizz Gecmis olsun evet enfeksiyon var sanırım antibiyotik tedavisine başlatirlar
flowerssss hepyerdeyizz bizde de oldu 40 günlükken antibiyotik tedavisi verildi hastanede yatmadan ben de yatacak diye korkmuştum sonra 10 gün sonra tekrar test verdik temizdi şükür
hepyerdeyizz myangelson 🥲yine yatırırlar demi 15 günlükken hem enfeksiyon hem zatureden 9 gün yatmistik 🥲
myangelson hepyerdeyizz yani bebeklerde yatarak tedavi oluyor sanırım 🥲 ben hamileyken kültür yaptırıyordu doktor eğer üreme görürsek antibiyotik kullandiracagim diyordu o yüzden antibiyotik verirler diye düşünüyorum size de 🥲 Rabbim şifa versin ya bebekler hasta olmasın 🥺
hepyerdeyizz myangelson Ya ewet İlkinde antibiyotik vveriyoalrdi damardan 🥲 6 aydan kucuklerde genelde görmeyi pek beklemeyiz Demişti 🥲🥲Acaba sünnet mi istiyo ki şimdi çok haraketli hastanede yatsak nasıl olacak bilemedim 🥹
zeynep91 flowerssss merhaba hangi bakteri ve üreme sayısı neydi acaba yatmadan tedavi ettiler bilginz var mı
milletsanakanalizemiolacak hepyerdeyizz 4 aylıkken oldu benim bebeğimde kültür temiz geldi ama enfeksiyon vardı antibiyotik tedavisi gördü hastanede yatmadık
mrvyad hepyerdeyizz bizde 15 günlükken antibiyotik tedavisi olmuştu..böbrek genişlemesi olmuş sizde de var mı acaba
hepyerdeyizz mrvyad Şüphe etti doktor ama USG de uc kez normal çıktı . Şuan umarım Bir sıkıntı olmaz ama Erkek bebek sunnetlik galiba 🥲
mrvyad hepyerdeyizz ay inşallah çıkmaz ya yine de kontrolleri ihmal etmeyin..benimde kız takip altında doğuştan mı enfeksiyondan dolayı mı bilmiyorlar inşallah normale döner 🙂