kurabiyeee su an sadece zibinla tutun askılı zibinla yarım saat sonra ateşini ölçün 37 altında degilse iletişim kurabileceğiniz bir doktor varsa ona yazın yoksa da üstünü giydirmeden bekleyin 37.5 üstüne çıkacak mı görmüş olursunuz çıkarsa doktora götürün bebekler çok hareketli bilinenin aksine çabuk üşümez çabuk ısınır o da böyle halsizlik ve ateş belirtileri verir ama telaş etmeyin sadece zıbın giydirip gözlemleyip ateş takibi yapın