erseerse Kızlar merhaba💐 böyle boyama yapıp memnun kaldınız mı yoksa pişman mı oldunuz? Hangi markayı tercih ettiniz 🙈 teşekkür ederim şimdiden
demir2606 erseerse annemler profesyonelce ypatırmasına rağmen pişman oldular bence boyama gereksiz bir şey
erseerse demir2606 benim de annemler köy evi yaptılar daha doğrusu eski bi evi restore ettler. tüm ahşap mobilyalar farklı renk oldu yarı modern yarı klasik eski🙈 hepsini tek renge boyasak güzel olur gibi geldi o yüzden sormuştum