Mrvvt_clr_mert Biz 2 aylıkken yaşadık bu durumu durmadan ağlıyodu altını değiştirmek için açtım baktım kaç saattir çişini yapmamıştı sıkıyodu kendini gece 3 te hastaneye gittik baticon sürdüler biraz bekledik hastanede yaptı çişini bi krem verdiler ama en iyisi sünnet edelim dedik 2 aylıkken sünnet ettik çok korkuyodm geceleri uyuyamıyodm canı yanacak diye ama çok şükür güzel geçti erken yapınca çabuk iyileşiyolar