Kızlar doğumuma az kaldı sezaryen olacak 2. Doğum nasipse, doktoruma doğum sırasında bunu talep ettiğimde yaşımın çok genç olduğunu ileride hayatın neler getireceğini bilemeyiz diyerek talebimi nacizane red etti🫣 ben çok nettim ama bir tık kafam karıştı yine de mantıklı baktığımda bağlanmasını istiyorum, kendi isteğiyle bağlatıp iyiki yaptırmışım diyenlerle hasbihal etmek istedim 😀