brvnkr Kızlar doğum yaptığımdan berı gaz kabızlık sorunum var karnım çok ağrıyor bazen şişıyor gurulduyor Göbeğimde düşmüş ağır seyler kaldırmiştım ondan olabılır mı Yada bağırsaklarım mı bozuldu 😞