goktugbgln oturmaya başladığında bırakmıştım ben oğlumda, kızımda da öyle planlıyorum ama şöyle bir sıkıntı var: yazın ana kucağı çok terletiyor o yüzden biraz daha erkene alabilirim sizin gibi.
Tam yatar pozisyonda bebek arabanız bebeğinizi güvenli bir şekilde kilitliyor mu? Benim bebeğim şu an biraz küçük kalıyor mesela