2 nisanda doğum yaptım kırklıykende regl görür gibi kanama oldu öyle çok değil şimdi de regl oldum ağrım olur benim normalde çok fazla şimdi nasıl olur bilmiyorum ama sizler ağrı oldu mu masıl yaptınız ne iyi geldi sormak istedim ömeriniz varmı acaba