tugbakgnkay Merhaba doğum yapalı 1 buçuk ay oldu 20 gündür arada bir gelen midemin üst tarafına dayanılmaz şekilde bir ağrı giriyor ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum acillik oluyorum serum takıyolar ağrım hafifliyor böyle bir ağrı yaşadınız mı ?